Właściciele Pokoi Gościnnych Anna Maria będą Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
- Pokoje Gościnne Anna Maria świadczą usługi wyłącznie dla osób prywatnych. Nie świadczymy usług dla firm, w związku z czym nie ma możliwości, by obiekt wystawił fakturę na firmę. Goście dostają w momencie zapłaty paragon fiskalny lub na życzenie fakturę na osobę fizyczną.
- Pokój wynajmowany jest na doby.
- Doba trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w dniu wyjazdu.
- Płatność za pobyt uiszczana jest przed lub przy meldowaniu.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić do godziny 18.00 w dniu poprzedzającym wyjazd.
- Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu, chyba że właściciele zostali o tym poinformowani i wyrazili zgodę.
- Osoby niezameldowane nie mogą przebywać na terenie obiektu, chyba że właściciele zostali o tym poinformowani i wyrazili zgodę.
- Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu należącym do obiektu lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą gości, pracowników lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.
- W obiekcie obowiązuje zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu hotel obciąży Gości karą w wysokości 400 PLN. Palenie dozwolone jest jedynie pod altanką lub przed obiektem.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
- Gość obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- W dniu wyjazdu Gość powinien przekazać klucz właścicielom obiektu.
- Opłata za zgubiony klucz to 25 zł.
- Obiekt zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem. Do pokoju ma prawo wówczas wejść właściciel w obecności drugiej osoby.
- W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 6.00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych gości.
- Nie ma możliwości zameldowania się w obiekcie w godzinach 22.00 - 6.00. W przypadku przyjazdu w godzinach nocnych Gość musi poczekać z meldunkiem do godziny 6.00 rano kolejnego dnia. Nocny przyjazd i związany z nim poranny meldunek nie stanowi podstawy do obniżenia całkowitej kwoty do zapłaty.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa, z zastrzeżeniem że koszt przesyłki pokrywa gość. W przypadku braku zgody w tym zakresie, obiekt przechowuje te przedmioty przez 1 miesiąc.
- Gość obiektu ma prawo, za dodatkową opłatą, do zamieszkiwania w pokoju ze zwierzęciem domowym.
- Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych.
- Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez zwierzę przebywające na terenie obiektu.
- Właściciele psów i innych zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich na terenie hotelu jak i w jego otoczeniu.
- Obiekt ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku gdy Gość zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
- Obiekt może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim.
- W przypadku pobytu powyżej 14 dni istnieje możliwość 1-razowej wymiany pościeli.
- Ręczniki wydawane są przez właścicieli na prośbę Gości.