Właściciele Pokoi Gościnnych Anna Maria będą Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

  1. Pokoje Gościnne Anna Maria świadczą usługi wyłącznie dla osób prywatnych. Nie świadczymy usług dla firm, w związku z czym nie ma możliwości, by obiekt wystawił fakturę na firmę. Goście dostają w momencie zapłaty paragon fiskalny lub na życzenie fakturę na osobę fizyczną.
  2. Pokój  wynajmowany jest na doby.
  3. Doba trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w dniu wyjazdu.
  4. Płatność za pobyt uiszczana jest przed lub przy meldowaniu.
  5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić do godziny 18.00 w dniu poprzedzającym wyjazd.
  6. Obiekt uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  7. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu, chyba że właściciele zostali o tym poinformowani i wyrazili zgodę.
  8. Osoby niezameldowane nie mogą przebywać na terenie obiektu, chyba że właściciele zostali o tym poinformowani i wyrazili zgodę.
  9. Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu należącym do obiektu lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą gości, pracowników lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.
  10. W obiekcie obowiązuje zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu hotel obciąży Gości karą w wysokości 400 PLN. Palenie dozwolone jest jedynie pod altanką lub przed obiektem.
  11. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
  12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  13. Gość obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  14. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  15. W dniu wyjazdu Gość powinien przekazać klucz właścicielom obiektu.
  16. Opłata za zgubiony klucz to 25 zł.
  17. Obiekt zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem. Do pokoju ma prawo wówczas wejść właściciel w obecności drugiej osoby.
  18. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 6.00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych gości.
  19. Nie ma możliwości zameldowania się w obiekcie w godzinach 22.00 - 6.00. W przypadku przyjazdu w godzinach nocnych Gość musi poczekać z meldunkiem do godziny 6.00 rano kolejnego dnia. Nocny przyjazd i związany z nim poranny meldunek nie stanowi podstawy do obniżenia całkowitej kwoty do zapłaty.
  20. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa, z zastrzeżeniem że koszt przesyłki pokrywa gość. W przypadku braku zgody w tym zakresie, obiekt przechowuje te przedmioty przez 1 miesiąc.
  21. Gość obiektu ma prawo, za dodatkową opłatą, do zamieszkiwania w pokoju  ze zwierzęciem domowym.
  22. Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt mogących stworzyć zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, w szczególności zwierząt jadowitych.
  23. Gość ponosi wszelką odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez zwierzę przebywające na terenie obiektu.
  24. Właściciele psów i innych zwierząt są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez nich na terenie hotelu jak i w jego otoczeniu.
  25. Obiekt ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku gdy Gość  zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
  26. Obiekt może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim.
  27. W przypadku pobytu powyżej 14 dni istnieje możliwość 1-razowej wymiany pościeli.
  28. Ręczniki wydawane są przez właścicieli na prośbę Gości.